· 

Ik stop ermee!

Nou ja, helemaal stoppen niet echt ;)

Ik ga stoppen met Studio AnnaNouka. Dat wil zeggen dat ik per 1 september geen eigen ruimte meer huur aan het Albertine Agnesplein voor de coachinggesprekken, meditaties en workshops. Ik heb gemerkt dat het nogal een behoorlijke organisatie is naast mijn andere werkzaamheden en dat ik de behoefte heb om meer tijd in mijn eigen ontwikkeling te steken. Ik blijf voorlopig wel coachingsessies geven bij Het Eiland aan het Zuiderpark 20 vlakbij het Centraal Station hier in Groningen.


Nieuwe richting - in beweging

Ik wil wel graag hoogsensitieve en gevoelige personen blijven begeleiden en coachen, denk ik, maar op een andere manier. Ik geloof in beweging, dus ik heb besloten om niet stil te blijven staan, maar knopen door te hakken. Ik ga een opleiding volgen (welke houd ik nog even geheim - maar het wordt ook iets met “beweging"). Hoe mijn nieuwe pakket aan dienstverlening er volgend jaar uitziet weet ik nog niet helemaal, maar het is tijd voor een nieuwe focus, richting en tijd om even weer zelf te voelen waar ik nu precies naar toe wil. 

Bovendien heb ik het afgelopen jaar zelf een bewogen jaar gehad en daarom werk ik nog maar 1 dag(deel) in de week in de studio. Om nou voor één dagdeel een hele studio te huren vind ik niet alleen zonde, maar het voelde ook niet meer als daar waar ik NU wil zijn. Het was een moeilijke keuze, maar ik ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt. 

 

Ik ben heel erg benieuwd waar deze keuze me gaat brengen en heb er ongelooflijk veel zin in!

Ik blijf doorgaan met Coaching in Groningen

Ik blijf wel actief bestaan als AnnaNouka Coaching. Met de focus op holistische bewustzijnscoaching voor hoogsensitieve of hooggevoelige personen. De afspraken zullen dan bij Het Eiland zijn.

 

Tevens kan je binnenkort bij mij terecht wanneer je advies wilt over orthomoleculaire supplementen. Maar daar vertel ik snel meer over ;)

 

Heb je vragen hierover? Of ben je bezig met een coachingtraject en vraag je je af wat deze verandering voor jou betekent? Neem dan even contact met mij op!

Tips voor een fijne ruimte in Groningen centrum - zuid zijn welkom!

 

Ik ben nog steeds op zoek naar een fijne ontspannen ruimte met zowel enig daglicht als privacy dichtbij het station (herewegbuurt / rivierenbuurt / centrum-zuid / oosterpoort) waar ik zowel coaching, als meditatiesessies in kleine groep kan geven en die ik per uur of dagdeel (of dagdeel vast in de week) kan huren - en waar misschien in de toekomst een massagetafel kan staan (of daar al aanwezig is).

 

Heb jij de gouden tip voor mij? Weet jij waar Studio AnnaNouka eventueel een nieuw hoofdstuk kan gaan beginnen?

 

Laat het me dan even weten!

Reactie schrijven

Commentaren: 0