· 

HSP Vraagbaak - Kort en bondig advies waar je snel mee verder kunt als hoogsensitief persoon!

Soms heb je als hoogsensitief persoon met een druk leven een korte vraag of een situatie waar je tips over wilt.

Of je hebt gewoon even een klankbord nodig.

Bovendien kan het spannend zijn om direct een afspraak te maken of een coachingtraject aan te gaan. 

 

 

 

Ook ik als coach heb zo nu en dan te maken met een overvolle agenda. Om de kwaliteit van de lopende coachingtrajecten te kunnen blijven waarborgen én tevens zoveel mogelijk (hoog-)sensitieve, drukke en ambitieuze jonge mensen te kunnen blijven helpen op een manier die bij deze doelgroep past heb ik ruimte in mijn agenda voor 2 HSP Vraagbaak Consulten per week (tegen een zéér voordelig geprijsd tarief!!):

 

HEB JE HIER INTERESSE IN?

Vraag een HSP Vraagbaak Consult aan via de email en lees even de volgende toelichting.


Wat is de HSP Vraagbaak?

Een telefonisch HSP Vraagbaak Consult is een soort Q&A waar je kort en bondig advies krijgt over jouw specifieke HSP vraag: een hulpvraag, een tip voor een probleem, situatie of als klankbord - maar let op: het consult duurt 30 minuten: dat betekent dat ik 1 vraag of issue kan behandelen; kan je je vraag niet in het kort en/of concreet stellen dan is een coachingtraject meer voor jou geschikt - helaas kan dit pas weer als ik voldoende ruimte in de agenda heb.

Hoe boek ik een HSP Vraagbaak Consult?

STUUR EEN E-MAIL MET DE VOLGENDE INHOUD:

  • Naam, leeftijd
  • Telefoonnummer
  • 4 voorkeursdagdelen in de komende 2 weken (tussen ma-do)
  • Je vraag/situatie kort en bondig in max. 2 zinnen

 

VOORBEELDVRAGEN

  • “Hoe vraag ik mijn omgeving rekening te houden met mijn Hoogsensitiviteit?”
  • “Hoe weet ik of ik hoogsensitief geboren ben?”
  • “Waarom blijf ik mezelf tegenkomen op dit [..] gebied als HSP’er?”
  • “Hoe kan ik in mijn situatie mijn gezondheid verbeteren als HSP'er?”
  • “Is er een connectie tussen HSP zijn en mijn andere physische of lichamelijke klachten?” 
  • "Is deze klacht [...] een gevolg van HSP zijn of heeft het ergens anders mee te maken?
  • "Wat voor soort therapeut, coach, psycholoog of ander hulptraject kan je mij aanraden als HSP'er? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer"
  • “Hoe kom ik er achter wat mijn valkuil is als HSP’er?”
  • “Heb je advies voor mij in een (toekomstige) specifieke situatie” 
  • “Hoe ga jij zelf om met... [dit aspect van HSP zijn]”

 

 

 

 

VOORWAARDEN

 

  • Afspraak in overleg: kan telefonisch of via een ZOOM videocall (beveiligde omgeving)
  • Max 30 minuten
  • Aan te vragen per e-mail
  • Het consult is voorafgaand aan de afspraak betaald (€21,50 incl. BTW)*
  • Annuleren na het bevestigen en betalen van de afspraak is niet meer mogelijk, het verplaatsen van de datum voor beide partijen, mits een geldige reden wel.

 

 

*Na de afspraakbevestiging ontvang je direct een betaalverzoek